“Ayahku seorg pgwai kerajaan”. Kais pg makn petg hidp aku. Ibu hy org suruhn. Bila ke skolh ckgu pelik dgn status aku ank pgawai krjaan.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum dan salam sejahtera.VKisah aku ini agak panjang. Kalau diringkaskan aku tak puas, izinkan aku lepaskan semua yang terbuku. Yang kusimpan berpuluh tahun, yang aku “f4ke” kan selama ini dibalik wajah yang ceria, sifat yang kelakor dan penampilanku …

Read More »

“Knp bu4ng ul4t smpah nie”. Tgh mgemas rmh, tiba2 roomate marh. Kelakuan pelik roomate buat aku tdiam.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Hai semua. Pertama kali buat confession, atau sebenarnya aku nak confess sendiri dekat housemate sambil buat muka garang depan dia, tapi aku masih belum dapat kekuatan untuk luahkan semua perasaan yang aku rasa selama ni. Aku harap dia …

Read More »

“Yaya tak suka abah”. Akhirnya keputusn bpisah 6 thn lalu adlhh kemenangan trbesar dlm hidup sy.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualikum semua pembaca. Jika luahan ini disiarkan Alhamdulillah. Saya cuma ingin menceritakan kisah kemenangan sebenar saya dalam hidup. Kisah kemenangan yang saya rasa patut dikongsikan dan diambil sebagai pedoman untuk menghilangkan ketakutan serta melahirkan keberanian kepada wanita di …

Read More »

Lps dh senang, tiba2 dtg rombongn dr kmpg. Rupanya calon isteri ke2 utk aku. Terima kasih isteri syurgaku.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalammualaikum admin, terima kasih kerana siarkan confession ini. Aku tak ada tempat nak luahkan perasaan. Jadi aku pilih page ini sebagai medium untuk aku luahkan rasa hati aku. Confession ini berkisarkan perjalanan pahit getir aku dari kecil sampai …

Read More »

Babah kawen lain lps bcerrai. 3buln skali kami bjump. Tp layann mama betul2 buat aku terasa. Sbb fikirkn babah aku maafkn.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum admin, terima kasih sbb sudi siarkan confession ni. And terima kasih juga pd yg sudi baca, kisah ni adalah kisah benar tp nama watak dalam cerita aku ubah atas niat menjaga nama baik pihak yg terlibat. Takde …

Read More »

Istri xsuka ak keluar mlm. Aku geram, cabar dia letak tgn ats bara api. Dia akur. Hairan mlm tu, aku lihat istri sujud lama sgt.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum semua, Hari ini aku nak buka luahan hati kecil aku sebagai seorang lelaki. Ya, aku menaip ejaan dengan penuh bagi memudahkan mereka membaca luahan aku ini. Aku sudah pun berkahwin. Dan kemungkinan ramai yang mengecam aku setelah …

Read More »

“Detik akhir”. Mlm lps “pr0jek” tiba2 bmimpi dptuk ular. Lemas tp xleh nk jerit. Aku bsyukur doa aku makbul.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Detik akhir. Hai kawan. Haha, aku pun tak tau siapa kawan aku. Semua blah dah. Aku anggap tempat konfesi ni lah sahabat, selain sejadah aku. Tasbih aku. Nak borak dengan orang sebelah dah n4zak. Sebelah lagi termenung macam …

Read More »

“Selalunya byk sgt ketawa nk nangis”. Lps dr itu, tidur kami xprnah lena. Deringan telefon sgt mnakutkn. Hinggalah tiba harinya

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum dan salam sejahtera. Terima kasih admin sekiranya post ini disiarkan. Maaf, ianya agak panjang. Namun sengaja ku abadikan untuk peringatan kami dimasa akan datang. 6 Mac, Pagi itu aku pergi bekerja seperti biasa. Hari itu, seperti hari …

Read More »

Pesan mak “sila pindah keluar rmh lps kawen”. Betul ke jika mahu bhgia, Jgn ddk rmh mertua atau rmh mak ayh sndiri.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Sekarang aku mahu ceritakan kisah aku sedikit. Selepas berkawan dengan teman lelaki aku selama setahun, dia ajak aku khwin. Perkara pertama yang aku tanya adalah kita akan tinggal di mana nanti selepas berk4hwin? Aku tidak ada masa untuk …

Read More »

Recent Comments

No comments to show.