“Pg2 buta mertua dh ketuk pintu bilik”. Raya prtama lalu, tiba2 suami mnngis lps dpt call. Mgigil aku bila dpt tahu cerita sebenar.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum. Aku Mimi, sudah berkahwin, ada seorang anak. Aku ceritakan sikit latar belakang aku. Aku berkahwin atas restu kedua pihak (itu yang dinyatakan). Walaupun pada mulanya, memang ada k0nflik antara ibu dan bakal ibu mertua aku (mertua aku …

Read More »

Telan “r4cun” drmh sendiri. Sbb risau mertua di kg, suami ajk tinggl sekali. Akhirnya, dgn izin suami aku nekd bawa diri.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Aku Awan, berumur akhir 20an dan baru baru ini disahkan menghidapi tekanan perasaan yang teruk. Macam mana aku dapat “benda” ni?. Aku akan ceritakan seringkas dan semudah yang boleh untuk difahami. Semua bermula dengan …

Read More »

Diam2 suami nikah dgn wanita yg aku upah ms brpantang. Slps tahu status wanita tu, suami beria pertahan. Aku nekad akhiri smua nie.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum semua. Saya harap cerita ni akan memberi pengajaran supaya tidak mudah percaya pada orang. Saya ibu kepada 3 orang anak perempuan dan saya dapat tahu suami saya telah bernikah lain secara senyap dalam dua bulan lepas yang …

Read More »

“Bkn ke dia ni ownr pasaraya ni ke”. Hairan, nmpk dia bjln dgn kasut lusuh. Sbb xpuashati aku bty. Jwpn uncle betul2 buat aku tsedar.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Tadi masa saya sedang buat kerja. Saya ternampak ada seorang pakcik berbangsa Cina sedang berjalan sambil menundukkan kepalanya. Beliau hanya memakai seluar pendek, baju singlet dan saya dapati kasut yg beliau pakai sangat lusuh dan koyak. Tetapi setelah …

Read More »

“I rasa bsalah dgn apa i buat dkt u smlm”. Sbb syg dan kesian Mawar relakan walaupn diri xsggp.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Cerita aku harini adalah apa yang aku belajar dari salah seorang kawan yang baru putus cinta selepas bertahun-tahun couple. Harap menjadi pengajaran kepada kita semua insyallah. Jujur aku terkejut bila kawan aku, Mawar (bukan nama sebenar) bagitahu aku …

Read More »

Setiap kali gaji, mertua suruh balik. Mcm2 mertua beli tp suami byarkn. Sbb aku xbpangkat, ini yg mertua hajatkn dr suami.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Seringkali kita mendengar masalah rumahtangga yang menjadi punca pencerraian kerana adanya orang ketiga. Orang ketiga ini bukanlah bermaksud hanya dengan wanita lain di luar sana ataupun pasangan curang. Tetapi kehadiran dan campur tangan dari ahli keluarga juga dikira …

Read More »

Hairan, bila sorang2 adik ayah aku jatuh s4kit. Tiba2 xde nfsu mkn. Rupanya ini balasn prbuatan mereka.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Salam semua, aku Anis ni aku terdetik nak berkongsi cerita tentang keluarga aku yang ada kena mengena dgb kehidupan sekarang supaya ia dapat dijadikan iktibar dan pengajaran buat kita semua. Yang mana ingin share, amat dialukan supaya lebih …

Read More »

Entah brape kali dh suami lafazkn taklik. Kali nie nekad langgar. Bila dah bpisah, diugut pula nk ambil ank.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Salam dan hi. Sekadar nak meluah rasa. Kenalkan, saya Cengeng. Disebabkan bila tumbuh dewasa ni asyik kuat menangis ja. Rasanya sesuailah dipanggil saya ni Cengeng. Ceritanya saya berkahwin lebih kurang 5 tahun. Tapi nak dibandingkan dengan orang yang …

Read More »

“Ko nie buta n4fsu ke”. 10thn tggu wanita h0doh. Tgh plan nk kawen tiba2 dia minta jd kawan. Tdiam aku, rupanya skrg dia dh cntik.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum wbt wahai admin dan semua para pembaca sekalian. Mohon admin approve perkongsian aku kali ini. Aku selalu terbaca banyak post2 sesetengah pihak yang dah jadi agak common and polemik macam ni, “Lelaki ni memang. Nak perempuan cantik …

Read More »

Sbb dos4 silam ank dpt habuan. Bila dia dpt naik pentas terima hadiah. Aku doakn tiada lg acara ini utk dia. Aku xsggup.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum. Nama aku Nur. Aku berusia 34 tahun. Aku seorang janda beranak dua. Dah empat tahun aku menjanda. Tiada suami bergantung harap atau mengadu segala kesulitan aku. Buat pengetahuan semua, aku menjaga kedua-dua anak aku. Yaa agak sulit …

Read More »

Recent Comments

No comments to show.