Tiba2 tdgr bunyi diruangan tands. Aku ingt cleaner, sikit2 dia selongkar tong kuning tue. Tkejut aku ini yg dicari.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Hai kepada semua pembaca dan peminat ruangan page ini, saya juga merupakan salah seorang peminat ruangan ini, saya selalu membaca kebanyakkan cerita-cerita seram yang disiarkan dalam ruangan ini, tetapi ini kali pertama saya ingin berkongsi pengalaman seram saya …

Read More »

Mcm2 f1tnah aku terima sbb famili suami xsuka. Lps dpt ank, dituduhnya suami jd “kambg hitam”. Sbb nekad 2tahn kami mghilg. Tiba2 dpt call nenk sdg naz4k.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Salam semua pembaca.. Aku nak luahkan kisah hidup aku… Aku dah brcinta dengan suami 4 tahun sebelum kami berkawin… Alhamdulillah akhir nya kami bersatu… Macam ni aku mulakn cerita, Aku kawin dengan suami tanpa restu orang tua suami… …

Read More »

Dia hamil bukn dr benih aku , aku rela jd pak sggp itupun sbb mak mertua bg ssuatu buat aku cair. Tp xsangka ini yg aku terima.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Hi assalamualaikum. Bila orang tengok isteri aku ini baik, bertudung labuh seperti ustazah tetapi. Belum sampai 7 bulan berkahwin, dah beranak. Senang cakap, aku ini menjadi pak sanggup. Aku tinggalkan dia selama 3 hari untuk beri ruang diri …

Read More »

Umur awal 30an, beria mak surh kawen. Berangan nk puck muda. Ini yg Dia hantar buat aku tgamam.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalammualaikum semua. Aku Fa-Rah. Berusia 30an. Seorang perempuan berdikari dan bekerjaya. Kerjaya aku tak lah hebat, cuma bolehla lepas makan minum aku dan mak aku. Aku banyak baca kebelakangan ni pasal kelebihan tahajud, dhuha, solat hajat dan sebagainya. …

Read More »

Dulu aku diajuk ank manja ayah, tp lps bercinta aku makin berani. Check in 2 bilik wktu siang, bila mlm jadi 1 bilik.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum semua. Mesti anda semua sudah biasa dengan ayat lelaki baik untuk perempuan baik dan begitulah sebaliknya. Lama dah aku simpan apa yang aku fikir ni. Cuma tak berkesempatan untuk berkongsi. Aku Damia, seorang isteri dan juga seorang …

Read More »

“Aku p3rit hidp miskin”. Sbb xde duit, ayh larang smbg bljr. Sorg2 aku usahakn. Bila dh bkerja ak isau nk kawen. Tkut hidp sush.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Hi assalamualaikum. Thanks admin approve. Confession ni just pasal pendapat peribadi aku ajelah ya. Sebab aku pun datang daripada keluarga miskin. Ni bukan calang -calang punya miskin. Memang miskin yang melarat punya, sampai sedara-mara pun halau kalau aku …

Read More »

Dgn 9org ank, mak dcerraikn dlm keadaan serba kkurangan. Sewa rmh, duit makan tiada. Ak nekad jaga adk2, supaya xikut jejak mak.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum.. izinkan aku luahkan perasaan aku kat sini. Setelah sekian lama tersimpan, aku rasa nak meletuup. Kisah pahit aku bermula bila ayah aku cerraikan mak aku, dan kahwin lain. Aku seorang je anak lelaki, ada 8 orang adik …

Read More »

Bkn seng jd j4nda. Makin lwn makin kalh dgn nfsu sendri. Aku nekad buat p3ngakuan dpn suami ke2

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum salam sejahtera semua. Terima kasih andai kisah ini disiarkan. Ini adalah kisah benar, pengakuan dari seorang wanita yang banyak berd0sa dengan seorang bernama suami. Ketika banyak orang memperkatakan keburukan suami dan kelemahan para lelaki, diharap kisah hidup …

Read More »

Recent Comments

No comments to show.