Bkali2 hakim ty sbb nk bpisah. Lps bgtau, tiba2 suami mnangis. Pelik org keliling tgok ak keluar dgn senyumn.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca perkongsian kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Salam. Perkongsian dibawah asalnya disiarkan di laman FB KRT Fans pada bulan April yang lepas. Perkongsian yang mendapat reaksi hangat dari kalangan pembaca disebabkan cara wanita ini melalui proses pencerraian dengan sangat tenang mendapat pujian ramai. Ikuti perkongsiannya …

Read More »

Tkejt dpt tahu aku ank angkt lps mak pergi. Sbb xbsedia aku bawa diri. Lps btahun dpt call akak nangis2 suruh balik. Patut beria ini yg mereka rancang.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca perkongsian kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Hai semua. 6 tahun lepas ibu aku mennggal. Dalam keluarga aku, cuma aku sorang anak lelaki bongsu dan aku ada 3 orang kakak. Ayah aku dah mennggal lama. Lepas ibu mennggal semua teruskan hidup macam biasa. Masuk 6 …

Read More »

“Tiada istilah bahagia bg ibuku”. Gaji cech rm5k, tp ibu xsuka. Dgn bangga dia angkt tgn, berdoa spy kerjaya aku hncur

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca perkongsian kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Hari ini aku ingin menceritakan kisah Perempuan Paling Malang, iaitu ibuku. Sejak ibu aku kecil, hingga kini, kehidupan ibuku seolah olah perempuan yang paling malang dalam dunia ini. Dulu aku sangat percaya watak itu berdasarkan kisah kehidupanya sedari …

Read More »

Dilema bsuamikn lelaki bkn “jantn”. Mlm lps nikah, baru nmpk suami bkn biasa2 ‘lembut’. Mlm pertama, sgkaan aku tpesong.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca perkongsian kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Hai. Nama aku Lily. Aku ingin berkongsi cerita tentang pengalaman bersuamikan lelaki lembut. Suami dah beri kebenaran untuk aku menulis tentang kami di sini. Harap takkan timbul isu. Ya, suami aku memang lembut. Lembut yang bukan sikit sikit …

Read More »

“Ppisahan yg aku pinta”. Sbb syg, aku benti sekolh. Lps nikah, tggl hostel pkerja. Trdiam aku lihat keadaan disana.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca perkongsian kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalamualaikum. Dah lama aku nak ceritkan kisah aku di sini tapi aku risau ramai orang dekat luar sana akan takut nak berpasangan, kahwin dan sebagainya. So, aku rasa baik juga aku cerita dekat sini supaya mana2 yang sedang …

Read More »

Sbb tsilap mkn, talak aku terima. Tiba2 suami jd pndiam. Ajak brubat, dmakinya aku. Tdduk aku bila baca msg2 suami terima.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Hati-hati Makanan Wanita S1hir. Pengalaman ini ingin saya kongsi kan untuk pedoman anda semua untuk sentiasa menjaga diri dari bahaya ” s1hir ”. Yang menjadi mngsa ialah saya dan suami sendiri, saya dan suami telah berkahwin sejak 6 …

Read More »

“Knp aku diuji begini”. Nak mkn pn xmampu. Pad pun brbulan xbeli. Terasa nak jual diri. Aku terdesak sbb lapar.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Aku Putus Asa Untuk Hidup. Assalamualaikum. Maaf tajuk seperti orang tiada iman. Tapi aku adalah salah seorang yang terkesan akibat PKP. Aku dibuang kerja dari PKP 1 lagi, dan sekarang memang dah 100% hilang pendapatan. Aku dibuang kerja …

Read More »

Istri berpangkat, smua hal keluarga dia diuruskn. Sebb aku “buta”, diam2 aku kawen lg. Bila kant0i, reaksi isteri buat aku sentap.

Gambar sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Aku bagitahu awal2, citer ni panjang tapi korang hadapla pasal pengakhiran tu ada pengajaran untuk semua. Aku mulakan dengan sejarah perkahwinan aku. Aku nikah dengan isteri aku ni, aku sebut P la ya senang, masa tu dia baru …

Read More »

Recent Comments

No comments to show.