Leona mnangis seharian, bakal brtolak ke luar negara smbung blajar

Nama influencer, Kasih Iris Leona rasanya tidak perlu diperkenalkan lagi. Anak kepada aktor hebat, Azhar Sulaiman ini kerap menjadi perbualan netizen di media sosial apabila beberapa kali terpalit dengan kontroversi.

Namun begitu, dia dilihat ‘kuat’ dan tidak mengendahkan sebarang komen negatif berkenaan dirinya dan terus membuat konten untuk tatapan para peminat di media sosial.

Bakal sambung belajar lagi

Walau bagaimanapun, gadis manis berusia 20 tahun itu masih muda dan sedang menyambung pengajiannya.

Menerusi Instagram dan TikTok, Leona telah memaklumkan yang dia bakal terbang keluar negara malam ini bagi menyambung pengajian.

Satu hari menangis saja

Menerusi video yang dikongsikan, dia membertahu yang satu hari ini dia hanya menangis sahaja kerana bakal berpisah dengan keluarga serta kenalannya demi mengejar cita-cita.

Menurutnya, dia begitu sedih untuk meninggalkan Malaysia dan belum bersedia untuk semua ini. Namun, demi pelajaran, dia harus melalui perkara tersebut.

RAKAMAN VIDEO ADA DI AKHIR ARTIKEL INI

Tak bersedia nak pergi

Jangan nangis2, semoga berjaya

Perkongsian dari Leona itu telah mendapat maklum balas daripada warganet dan juga peminatnya. Rata-rata mendoakan agar TikToker itu tersebut berjaya mengejar cita-citanya dan terus memuat naik video-video seperti selalu.

Jaga diri baik2 di sana

Semoga berjaya di tempat baru

Ikut saja proses, jangan sedih

Semoga berjaya untuk your study

Dah putus dengan boyfriend

Dalam posting yang lain di TikTok, gadis berkenaan juga memberitahu bahawa dia sudah putus dengan teman lelakinya kira-kira sebulan yang lalu namun mereka masih berkawan seperti selalu.

LIHAT VIDEO : SILA CLICK DI SINI

Sumber: TikTok leonsmeonss

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

About Zarul Zainal

Check Also

Jarak hnya 15 mnit, tpi pngantin teriak tngok kluarga grak balik

Sudah biasa ‘berkepit’ sepanjang masa, selepas selamat bernikah pasti merasakan tiada kekuatan untuk berpisah daripada …

Leave a Reply

Your email address will not be published.

fifteen − 7 =