Jarak hnya 15 mnit, tpi pngantin teriak tngok kluarga grak balik

Sudah biasa ‘berkepit’ sepanjang masa, selepas selamat bernikah pasti merasakan tiada kekuatan untuk berpisah daripada ahli keluarga terutama bagi pengantin perempuan.

Situasi seperti itu terjadi kepada seorang wanita, Nur Sukma apabila bersedih terpaksa berjauhan dengan keluarga selepas selesai majlis bertandang di rumah keluarga suaminya.

Lebih melucukan apabila pengantin berusia 19 tahun itu berkata, jarak antara rumah mentua dan ibu bapanya hanya mengambil masa 15 minit, bukan perlu ‘meredah’ negeri lain.

Rakaman berdurasi 37 saat itu kelihatan Nur Sukma yang mengenakan persalinan berona ‘baby blue’ hanya mampu sebak saat ahli keluarga lain bergelak ketawa melihat gelagatnya.

Malah, ibunya juga sempat berseloroh mengatakan solekan pada wajah pengantin akan pudar sekiranya terus ‘memberontak’ dengan cara demikian.

RAKAMAN VIDEO ADA DI AKHIR ARTIKEL INI

Meninjau di ruangan komen, video meraih lebih 460,000 tontonan itu mendapat pelbagai reaksi yang rata-rata turut terhibur dengan tindakan emosi Nur Sukma.

Kadang2 bukan sebab kena tinggal, tapi…

Tiba2 aku pun risau nanti

Aku pun macam ni ke nanti?

Saya dulu pun macam ni

Tengok mak menangis, terikut sekali

Nur Sukma yang juga stokis produk kosmetik mendirikan rumah tangga dengan pilihan hatinya, Hakimie Ahmad pada 5 September lalu.

LIHAT VIDEO : CLICK DI SINI

Sumber: TikTok @_nrsukmaaaaaa

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

About Zarul Zainal

Check Also

“Bnyk kali sya pesan jangan mandi pantai..” Jumpa m4yat di celah batu, Qhalisya mninggaI dunia lem4s di Pantai Tanjung

KOTA TINGGI: “Hari jadi saya kali ini akan saya ingat sampai mati. Saya sedih sangat… …

Leave a Reply

Your email address will not be published.

one × three =