“EIok pun Sera tinggaIkan dia. Tak pernah berubah..” – Netiizen seIar Tind4kan Shuk rakam jiran

Pelawak dan pelakon kontroversi, Shuk Sahar menjadi sorotan warganet sekali lagi apabila dia dikatakan tidak menghormati privasi seorang wanita di sebuah kondominium yang tak dapat dikenal pasti lokasinya.

Menerusi video yang dimuat naik oleh pelawak yang berusia 36 tahun itu, dia telah merakam aksi seorang wanita yang sedang leka ‘bergelek’ di balkoni rumah dengan menggunakan telefon bimbit.

“EIok pun Sera tinggaIkan dia. Tak pernah berubah..” - Netiizen seIar Tind4kan Shuk rakam jiran

Antara komen.

“Hbisla, target abg seterusnya”
“suka eh shuk”
“die sajerr buat mcm tu.dah lama dier
perasan ko selaluu sekodengggg die..”

“Habis la pompuan tu kene ngan dia ni”

Habislah perempuan tu, mngsa Shuk yang seterusnya.

Susulan itu, tindakan yang dilakukan oleh pelawak kelahiran Pulau Pinang itu telah mencetuskan kecaman serta rasa tidak puas hati dalam kalangan warganet kerana sengaja merakam dan memuat naik aksi wanita tersebut di laman sosia tanpa meminta kebenaran.

“EIok pun Sera tinggaIkan dia. Tak pernah berubah..” - Netiizen seIar Tind4kan Shuk rakam jiran

“suka eh kauu shukk..padahal nak usha tu”
“tkut ek dapat jiran camni. Risau la lepas ni nak bersenam ke apa kat luar coridor rasa takde privasi kalau ada jiran spesis rakam ni”

Sumber : OMM

“Pujuklah Isteri, Buat Solat Taubat Shuk” Ramai tersentuh tengok Shuk luangkan masa dengan anak-anak

“EIok pun Sera tinggaIkan dia. Tak pernah berubah..” - Netiizen seIar Tind4kan Shuk rakam jiran

Tonton klip penuh:

Sumber : Rotikaya

“Dah kena Tinggal Baru fikir..” Netlzen SaIahkan Rossa. Sekali ini Balas Rossa Sera

“EIok pun Sera tinggaIkan dia. Tak pernah berubah..” - Netiizen seIar Tind4kan Shuk rakam jiran

Isteri pelawak Shuk Sahar, Rossa Sera menjawab dakwaan yang mengatakan punca keretakan rumah tangga mereka sebenarnya bermula daripada pihak wanita yang tidak tahu menjaga penampilan.

Justeru itu, Sera atau nama sebenarnya Rossalennah Nattasiyah Asshaferah memaklumkan, dia tidak menolak dakwaan terbabit kerana memang terdapat segelintir warganet yang meninggalkan komen sebegitu terhadapnya.

“Memang ada. Saya selalu baca komen, kadang ternampak… netizen siap kata dulu tak nak jaga penampilan tapi bila lepas macam ni, baru nak jaga,”katanya.

“EIok pun Sera tinggaIkan dia. Tak pernah berubah..” - Netiizen seIar Tind4kan Shuk rakam jiran

Meskipun tidak kisah dengan kata-kata kecaman tersebut, Sera bagaimanapun berharap perubahannya kini adalah hasil usaha beliau sendiri dan juga produk yang dijualnya.

Sementara itu, ketika ditanya mengenai perkembangan terkini antara Shuk dan anak-anak, Sera memaklumkan segalanya masih sama malah dia memberi kebebasan buat bekas suaminya itu untuk berjumpa anak mereka.

“Saya beri kebebasan buat Shuk untuk berjumpa anak-anak… tiada limit. Saya beri kebebasan je sebab sekarang ni Shuk dah tak duduk KL dah, sekarang dia duduk Penang sebab dia ada bisnes kat sana.

“Jadi, bila dia ada kerja dekat KL, atau ada launching kat mana-mana… dia ada je ambil anak-anak,” jelasnya.

Sera ditemui di majlis pelancaran produk kosmetik Inayah Beauty di Avante Hotel, Bandar Utama pada Isnin.

“EIok pun Sera tinggaIkan dia. Tak pernah berubah..” - Netiizen seIar Tind4kan Shuk rakam jiran

Terdahulu, Sera sempat menitipkan pesanan buat Shuk agar terus kuat dan tabah menghadapi ujian yang menimpa rumah tangga mereka.

Untuk rekod, Shuk dan Sera mendirikan rumah tangga pada tahun 2015, hasil perkahwinan mereka dikurniakan dua cahaya mata Nur Qurratu Ain, 5, dan Nur Assyifatu Aimi, 2.

Sumber : Hotfm

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih
Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

About Zarul Zainal

Check Also

-“Skuat mna pun psti kalah dengan riindu..”- Tular Viideo Berdua Dengan Syamsul, Rmai Doakn Puteri Sarah

Menerusi satu perkongsian video yang dikongsikan oleh pemilik akaun Tiktok Puterisarahliyanaa yang merupakan akaun fans …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

five × 3 =