Penantian selama enam tahun berakhir, wanita sebak disahkan hamil kembar 3 sekaligus

“ Alhamdulillah.. Rezeki dari Allah diatas kesabaran penantian selama 6 thn.. Semoga dipermudahkan segala urusan.. Allahumma Aamiin.. ”

Setiap pasangan suami isteri pasti mengimpikan kehadiran cahaya mata dalam rumah tangga. Namun, tidak semuanya bernasib baik dan mampu merasai pengalaman itu meskipun sudah melakukan pelbagai cara dan ikhtiar.

Bagaimanapun, video perkongsian seorang doktor ini pastinya bakal menyentuh hati sesiapa sahaja yang menontonnya apabila seorang wanita ini bakal menimang cahaya mata selepas menanti selama enam tahun.

Menerusi video berdurasi 3:01 minit yang dimuatnaik di Instagram Dr. Thoka Muhammad, wanita berusia 32 itu telah menjalani rawatan IVF atau persenyawaan in vitro dengan memasukkan tiga embrio ke dalam rahimnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dr. Thokha Muhammad (@drthokha)

“ Demi Masa! Sesungguhnya manusia itu dalam kerugian, kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh dan mereka pula berpesan-pesan dengan kebenaran serta berpesan-pesan dengan kesabaran ”

Sumber: siraplimau

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah

About Zarul Zainal

Check Also

“Bnyk kali sya pesan jangan mandi pantai..” Jumpa m4yat di celah batu, Qhalisya mninggaI dunia lem4s di Pantai Tanjung

KOTA TINGGI: “Hari jadi saya kali ini akan saya ingat sampai mati. Saya sedih sangat… …

Leave a Reply

Your email address will not be published.

eighteen − eleven =