Tegar Mengaku SudahBercerai.. Tertekan, BadanJadi Kurus Fikir MasaIah RumahTangga

“ Kasihan ank tu.. kecil lagi dah lalui masalah keluarga nya.. darah muda kedua dua nya.. kematangan utk tepis ujian masih tidak mampu..”

SELEPAS dua tahun mendirikan rumah tangga, penyanyi Tegar Septian mendedahkan sudah bercerai dengan isterinya, Sarah Sheilka.

RAKAMAN VIDEO ADA DI BAWAH SEKALI

Tidak mendedahkan sebab sebenar perceraiannya itu, Tegar, 22, bagaimanapun memberitahu terlalu banyak masalah dilaluinya dan sukar untuk dijelaskan satu persatu.

“Fakta bahawa saya sudah bercerai adalah benar, sekarang saya mahu teruskan soal kerjaya.

Tegar Mengaku SudahBercerai.. Tertekan, BadanJadi Kurus Fikir MasaIah RumahTangga
Tegar Mengaku SudahBercerai.. Tertekan, BadanJadi Kurus Fikir MasaIah RumahTangga
Tegar Mengaku SudahBercerai.. Tertekan, BadanJadi Kurus Fikir MasaIah RumahTangga
Tegar Mengaku SudahBercerai.. Tertekan, BadanJadi Kurus Fikir MasaIah RumahTangga
Tegar Mengaku SudahBercerai.. Tertekan, BadanJadi Kurus Fikir MasaIah RumahTangga
Tegar Mengaku SudahBercerai.. Tertekan, BadanJadi Kurus Fikir MasaIah RumahTangga
Tegar Mengaku SudahBercerai.. Tertekan, BadanJadi Kurus Fikir MasaIah RumahTangga
Tegar Mengaku SudahBercerai.. Tertekan, BadanJadi Kurus Fikir MasaIah RumahTangga
Tegar Mengaku SudahBercerai.. Tertekan, BadanJadi Kurus Fikir MasaIah RumahTangga
Tegar Mengaku SudahBercerai.. Tertekan, BadanJadi Kurus Fikir MasaIah RumahTangga
Tegar Mengaku SudahBercerai.. Tertekan, BadanJadi Kurus Fikir MasaIah RumahTangga

“Saya terlalu penat dan tidak mahu mengulanginya lagi. Saya bukan manusia sempurna, pening kepala dan stres fikirkan banyak perkara. Di Instagram memang romantik tetapi sebaliknya anda tidak tahu.

“Saya memilih untuk memulakan hidup baru, bermula dari kosong. Saya hanya duduk di rumah sahaja sehingga badan jadi kurus sebab terlalu banyak berfikir.

Di Instagram memang romantik tetapi sebaliknya anda tidak tahu – TEGAR SEPTIAN

“Wang juga susah nak cari, saya jadi tertekan,” katanya.

Tegar mendirikan rumah tangga dengan Sarah pada Mac 2020 dan mereka dikurniakan seorang cahaya mata lelaki iaitu Abidzar Oktaviano Putra Septian yang kini berusia dua tahun.

‘Sebab to bila nikah muda ni kena banyakkan bersabar…banyak cabaran dia…kalau tak berapa matang,,pikir nak enjoy je mmg mcm ni lah..nikah bukan sekadar nak menghalalkan benda yg haram…tp 1 tanggungjawab besar…ingat yer adik² yg pikir nak nikah muda to….banyak dugaan dia…kalau tak kuat mmg bercerai je la jawapan dia….” – Rohaida

“Sejujurnya zaman skrg kebanyakkan yg kahwin sbb syg,cinta semata2 tanpa memahami maksud dan tujuan perkahwinan.” – Mustajabah

“Sbgai suami haruslah bersiap sedia menggalas tanggungjawab sbgai seorang suami dan ayah untk mmberi nafkah kpda isteri dan anak²…jgn ingat nafsu saja tp blm sedia pikul tanggungjawab yg besar sbgai ketua keluarga…” – Lina

Tegar Mengaku SudahBercerai.. Tertekan, BadanJadi Kurus Fikir MasaIah RumahTangga
Tegar Mengaku SudahBercerai.. Tertekan, BadanJadi Kurus Fikir MasaIah RumahTangga
Tegar Mengaku SudahBercerai.. Tertekan, BadanJadi Kurus Fikir MasaIah RumahTangga
Tegar Mengaku SudahBercerai.. Tertekan, BadanJadi Kurus Fikir MasaIah RumahTangga
Tegar Mengaku SudahBercerai.. Tertekan, BadanJadi Kurus Fikir MasaIah RumahTangga
Tegar Mengaku SudahBercerai.. Tertekan, BadanJadi Kurus Fikir MasaIah RumahTangga
Tegar Mengaku SudahBercerai.. Tertekan, BadanJadi Kurus Fikir MasaIah RumahTangga
Tegar Mengaku SudahBercerai.. Tertekan, BadanJadi Kurus Fikir MasaIah RumahTangga
Tegar Mengaku SudahBercerai.. Tertekan, BadanJadi Kurus Fikir MasaIah RumahTangga
Tegar Mengaku SudahBercerai.. Tertekan, BadanJadi Kurus Fikir MasaIah RumahTangga

Tonton Video:

Sumber Mstar

About Zarul Zainal

Check Also

-“Skuat mna pun psti kalah dengan riindu..”- Tular Viideo Berdua Dengan Syamsul, Rmai Doakn Puteri Sarah

Menerusi satu perkongsian video yang dikongsikan oleh pemilik akaun Tiktok Puterisarahliyanaa yang merupakan akaun fans …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

two × 5 =