“Dasar Biawak Hidup” – Lelaki Kahwini Skandal Di Langkawi, Bekas Isteri Dilayan Macam Hamba

“Korang ingat mat Saleh kt luar sane tu kaya raya ke. Diorg pun same je dgn kite..”

Tular di media sosial baru-baru ini apabila seorang wanita mendedahkan kecurangan bekas suaminya ketika mereka masih dalam fasa perkahwinan.

Dalam hantaran terbabit, wanita berkenaan mendedahkan bekas suaminya telah berkahwin dengan ‘wanita simpanan’ di Langkawi demi meloloskan diri daripada kepompong kemiskinan di Sweden.

“Dasar Biawak Hidup” – Lelaki Kahwini Skandal Di Langkawi, Bekas Isteri Dilayan Macam Hamba

Lebih memburukkan keadaan apabila berlaku campur tangan orang ketiga dalam rumah tangga mereka sebelum memutuskan untuk berpisah.

Malah, wanita berkenaan didakwa telah menemarkan nama baik dengan menyebarkan fitnah terhadap bekas isteri suami baharunya.

Perkongsian itu mendapat pelbagai reaksi warganet, yang menyifatkan biawak hidup tidak mengira latar belakang dan asal-usul.

“Janji mat salih. Dah habis bangga dah tayang bila balik kampung.

“Tak kira bangsa apa, negara mana biawak hidup ada je.

“Good luck. Ada sejarah pukul bini, lagi nak kahwin dengan jantan kaki pukul. Alahai cinta konon.. tumpang gembira buat ex-wife,” demikian tulis beberapa pengguna media sosial

Bagaimanapun, salah seorang teman rapat wanita yang menjadi mangsa lelaki Sweden itu tampil berkongsi cerita.

“Er*c* datang ke tempat kerja lama saya untuk mendapatkan bantuan. Masa dengar cerita kena pukul tu, dada rasa nak pecah tahan sebak dan geram,” ciapnya.

“Demi Masa! Sesungguhnya manusia itu dalam kerugian; Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh dan mereka pula berpesan-pesan dengan kebenaran serta berpesan-pesan dengan kesabaran”

About Zarul Zainal

Check Also

SpekuIasi Jdi Tunangan SyamsuI Yusof, SekaIi Ira Kazar TampiI Buat Kenyataan Yg Mngejutkn

“ Semoga adik dapat jodoh orang single dan bukan suami orang.. berkongsi kasih bukan senang …

Leave a Reply

Your email address will not be published.

two × one =