Tukang rumah lakukan persetubuhan, amang s3ksuaI terhadap anak tiri akhirnya terima p4dah

Butterworth: Seorang tukang rumah dihadapkan di dua Mahkamah Sesyen di sini, hari ini atas 6 pertuduhan melakukan persetubuhan dan amang s3ksual terhadap anak perempuan tirinya antara bulan Januari 2020 hingga minggu lalu.

Ketika perbicaraan, defendan yang juga seorang mualaf berusia 35 tahun, mengaku bersalah terhadap semua pertuduhan yang dibacakan dalam bahasa Tamil di hadapan Hakim Norhayati Mohd Yunus dan Noor Aini Yusof.

Tukang rumah lakukan persetubuhan, amang seksuaI terhadap anak tiri akhirnya terima padah
Tukang rumah lakukan persetubuhan, amang seksuaI terhadap anak tiri akhirnya terima padah
Tukang rumah lakukan persetubuhan, amang seksuaI terhadap anak tiri akhirnya terima padah
Tukang rumah lakukan persetubuhan, amang seksuaI terhadap anak tiri akhirnya terima padah
Tukang rumah lakukan persetubuhan, amang seksuaI terhadap anak tiri akhirnya terima padah
Tukang rumah lakukan persetubuhan, amang seksuaI terhadap anak tiri akhirnya terima padah
Tukang rumah lakukan persetubuhan, amang seksuaI terhadap anak tiri akhirnya terima padah
Tukang rumah lakukan persetubuhan, amang seksuaI terhadap anak tiri akhirnya terima padah
Tukang rumah lakukan persetubuhan, amang seksuaI terhadap anak tiri akhirnya terima padah
Tukang rumah lakukan persetubuhan, amang seksuaI terhadap anak tiri akhirnya terima padah
Tukang rumah lakukan persetubuhan, amang seksuaI terhadap anak tiri akhirnya terima padah

Tukang rumah lakukan persetubuhan, amang seksuaI terhadap anak tiri akhirnya terima padahTukang rumah lakukan persetubuhan, amang seksuaI terhadap anak tiri akhirnya terima padahTukang rumah lakukan persetubuhan, amang seksuaI terhadap anak tiri akhirnya terima padahTukang rumah lakukan persetubuhan, amang seksuaI terhadap anak tiri akhirnya terima padahTukang rumah lakukan persetubuhan, amang seksuaI terhadap anak tiri akhirnya terima padahTukang rumah lakukan persetubuhan, amang seksuaI terhadap anak tiri akhirnya terima padahTukang rumah lakukan persetubuhan, amang seksuaI terhadap anak tiri akhirnya terima padah

Tertuduh berusia 40 tahun mengaku bersalah selepas pertuduhan dibacakan terhadapnya di hadapan Hakim Noorhayati.

Wanita itu didakwa melakukan kesalahan itu dalam tempoh dan tempat yang sama.

Dia didakwa melakukan kesalahan itu mengikut S3ksyen 31(1)(a) Akta Kanak-kanak 2001 yang jika sabit kesalahan memperuntukkan hukuman denda tidak melebihi RM5o,ooo atau penjara tidak lebih 20 tahun atau kedua-duanya sekali.

Dalam pada itu, kes ini dikendalikan oleh Timbalan Pendakwa Raya Aisyah Al Humayrah manakala defendan tidak diwakili peguam.

Kes akan disebut semula pada 31 Mei depan sementara menunggu laporan psikiatri mangsa.

Dalam kes ini juga tiada sebarang jaminan ditawarkan kepada defendan.

“Ayah macam ni harus digelar BAPA DURJ4NA. Sanggup mer0gol anak tirinya.Yg hairannya knp mak kepada budak perempuan tu tk halang perbuatan suami durj4na ni.Kan lebih baik K***k lelaki ni dipotong” – Calvin

“haa…perangai set4n mcm ni la patut hukum rej4m sampai m4ti sj si pak tiri n mak dia skali…baru lps ni org lain beringat…undang2 kat msia ni lemah sgt..sbb tu kes haruan mkn ank,kes buli tiap2 taon kita boleh dengar..” – Rokiah

Sumber HM

About Zarul Zainal

Check Also

Suami lsteri meninggal dunia selepas menghantar anak belajar di Kedah

Kota Bharu: Sepasang suami isteri maut manakala 5 mangsa lain cedera dalam kemalangan melibatkan 2 …

Leave a Reply

Your email address will not be published.

16 − 11 =