Aku rasa istri BF xde maru4h, sbb masih sggp brharap dan mnunggu suaminya yg terang2 dah ad org lain.

Gambar sekadar hiasan. Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap bagi artikel ini. Terima kasih kerana membaca artikel ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Salam admin, minta siarkan kisah saya dan tolong hidekan fb saya. Kisahnya begini, saya bercinta dengan suami orang dan sekarang dia sudah pun bercerrai dengan isteri dia pada Disember yang lalu.

Sudah agak lama dari tahun lepas bulan 4, permulaannya lelaki yang bernama A tu yang sering kacau saya dan mengusik saya, lama kelamaan saya pun lemah dengan dia dan saya sudah beberapa kali ‘bersama’ dengan A. Selama itu juga isteri A ni bertahan dengan A walaupun tahu saya mempunyai hubungan dengan A.

Nie sebab nak pertahankan rumahtangga, kesian ke anak–anak yang baru berumur setahun dan 2 tahun. Saya pernah berjumpa dengan isteri A tapi saya sendiri tak mampu nak tinggalkan A sebab hati dan perasaan saya dekat A terlalu kuat dan A pun memang sayangkan saya bukan isteri dia.

Kalau saya jadi isteri dia dah lama saya undur diri sebab suami dah ada orang lain. Tapi isteri dia macam tak ada maru4h pulak, menunggu kat suami yang dah ada orang lain. Sedangkn A bagi tahu saya, dia dah tawar hati dengan isteri dia kerana mulut isteri dia suka membebeI kat dia.

Yang ni memang saya akui isteri dia mulut agak ceIupar sebab masa saya mula – mula kant0i berhubungan dengan A pun isteri dia mesej m4ki–m4ki saya. Hello?? Tak boleh bagi salam dulu ke, perlu ke m4ki saya terus, saya pun ada maru4h. Dah tu saya pernah masuk tidur di rumah A sewaktu isteri dia balik Kedah.

Isteri dia punya la pemalas, dengan kain baju sampai bertimbun tak Iipat. Bila saya tanya pada A, memang A akui isteri dia seorang yang pemalas. A cakap isteri dia selalu bagi alasan tak sempat nak buat kerja rumah sebabkan anak–anak yang masih kecil. Kalau pada saya tu semua alasan, tak kan la waktu anak tidur tak boleh buat kerja rumahkan?

Kecuali isteri dia memang seorang yang pemalas. Sepanjang saya berhubungan dengan A, saya diterima baik oleh family A, mama dia, angah dia dan kak ipar dia semuanya senang dengan kehadiran saya. Katanya dorang memang tak suka dengan isteri A kerana perangai dia yang teruk tu, mulut dia sangat ceIupar, memasak pun tak pandai.

Angah dia cerita dekat saya yang A dip4ksa kahwin dengan isteri dia sebab terI4njur dan dah mengandung sebelum kahwin. Jadi kahwin pun secara koboi dengan belanja RM3000, mama A langsung tak datang berkira pun cuma cakap melalui phone, berjumpa masa nikah je. Yela, perempuan macam mana tu sebelum nikah pun dah bawa perut.

Memang patut la keluarga x suka dekat dia.. Mungkin sebab tu jugak la rumahtangga dorang jadi macam ni sebab awal kahwin pun dah tak elokkan. Bukan salah saya sebabkan keluarga A pun memang dah lama benci dengan isteri A. Masalahnya sekarang ni, saya tak suka dengan isteri A sebab sibuk kacau hidup saya.

Isteri A siap call mak saya bagi tahu apa yang saya duk buat kat sini. Lepas tu dia cakap kat mak saya, saya punca dia bercerrai. Sebab memang pada hari dorang bercerrai tu, dorang g4duh disebabkn mesej yang saya hantar pada isteri A. Memang saya akui saya ada mesej m4ki dia.

Tapi dia memang layak dim4ki pun sebabnya sebelum ni pun isteri A dah bagitau mak saya yang saya bercinta dengan A sampaikan saya kena cari kerja di tempat lain. Untuk pengetahuan saya bekerja 1 tempat dengan A. Jadi sekarang ni saya kerap mesej m4ki isteri A sebab dia la punca saya g4duh dengan A dan kena cari kerja lain.

Saya tak faham kenapa dengan isteri A ni, tak habis – habis d3ngki dengan saya. Tak sedar lagi ke diri tu banyak salah, banyak kurang, ni tak asyik salahkn saya. Memang dah suami dia tak ada hati dengan dia. Dia tu yang merayu nak kat bekas suami dia, sekarang pun isteri A merayu untuk rujuk balik. Saya kesiankan dekat isteri A ni sebab terdesak sangat, macam perempuan murahan.

Komen Warganet

Emma Villa – Tu bukan sebab ko lemah, tapi syait0n dik, syait0n yang ada dalam badan ko tu. Cepat benor nak jatuh cinta dengan lelaki bermulut manis, kaki curang ni. Esok ko dah kahwin ko rasa la apa bekas isteri si A ni rasa. Mana nak uruskan anak, dengan kerja rumah lagi.

Pastu kalau A cari lain curang pulak dengan ko, mak dia senyum je dan bagi anak dia kahwin lain. Kalau ko baca ni mintak ko had4m Iumat – Iumat pastu kalau dah tw1st 360 balik dekat ko nanti ko akan ingat kata – kata aku ni. Bye.

Nurul Hanisa Hassan – Ko tunggulah lepas ko kahwin dengan A nanti. Ko tahulah, tak sabar aku nak tau kehidupan ko lepas kawin dengan A.. Memang biad4p perempuan ni. Kalau bekas isteri dia mengandung sebelum kawin, jadi apa kurangnya dengan ko. SiIap – siIap tak lama lagi ko mengandung pulak. tak payahlah h1na orang.

SaiFul ANgah – Aku ni sebagai lelaki pon rasa ko lagi tak ada maru4h dari bini si A. Ko cakap dorang kawen sebab dah bawak perut. Habis tu yang ko sesedap terIanjur sampai beberapa kali tu ape cite. Nasib jer ko tak termengandung (kalau manduI aku tak tau lah). Lepas tu ko cakap rumah bersepah sebab bini A pemalas.

Baju semua tak berIipat sebab ade anak – anak kecik. Ni aku nak bagitau, ade anak kecik memang rumah bersepah., Dulu aku masuk rumah makcik aku tengok t0nggang Ianggang dengan pakaian. Tapi bila dah ada anak baru aku paham kenapa. Isteri tengah tidur tengah malam nak susukan anak, bangun pagi nak kena buatkan sarapan.

Dia nak mandi, nak kemas rumah, kemudian basuh baju, tengah tunggu baju siap basuh, kena sedia nak masak pulak. Lepas tu kemas rumah, sidai baju, sapu lantai, nak mandikn anak lagi. Nanti tiba – tiba anak ber4k nak kena ceb0kkan. Dah petang kena angkat baju, Iipat baju. Dah laki balik nak kena buatkan air.

Ko ingat ada anak kecik ni banyak ke mase macam masih bujang? Aku sendiri yang lelaki ni sejak ade anak dah tak ada masa nak keluar lepak dengan kawan – kawan. Siang kerja, balik malam, itulah masa untuk anak – anak. Yang si A ni boleh pulak isi masa lapang dengan perempuan simpanan erk.

Bapak jenis ape pon aku tak tahu. Aku rase ko dah ade anak pon nanti lagi tak terurus dan laki ko pon akan cari pompuan lain pulak. Macamtu lah seterusnya.

Ratu Mawar : Aku harap ko baca mesej aku ni. Ni aku nak bagitau, ko dah ambik laki orang siap terIanjur lagi boleh ko cakap isteri dia perempuan murah. Ko tak cermin diri ko erk? Cermin dah tak ada ke macam mana? Rumah aku ade ni ha besar – besar boleh aku bagi pinjam. Satu lagi aku ada dua orang anak kecik – kecik lagi, serius memang letih jaga anak – anak..

Anak – anak aku tidor, aku masak buat kerja ape yang patut. Ko ingat kerja rumah ni macam kerja ko kat pejabat ke pergi pagi balik petang? HELLO! Suri rumah ni kerja dia 24 jam. Laki kebuIur tengah malam pon walaupun ko mengantuk ko tetap kena bangun masakkan.

Ko macam bagus plak, entah – entah ko lagi pengot0r pemalas nak mamp0s sebenarnya! Eh, menyampah plak aku. kan dah jadi karangan dah ni…

Suzy Effendi – Ko tidur dengan A pastu kau nak cakap pasal maru4h? Hello pempuan. Cermin ada tak? Kau kahwin dulu, beranak dulu berderet baru kau tahu langit tu tinggi ke rendah. Bila sampai masa anak kau tido, kau pun dah letih. Kau nak hadap kain baju lagi? Macam mana keras dan degiI isteri itu atas corak suaminya.

Kalau dapat laki Iahabau macam A, memang patutla dia membebeI. Jadi seorang ibu, isteri, nak pula A memang burung dia tu takleh nak kurung, isteri mana yang boleh bersabar? Orang, dah ada jod0h, kalau berdirinya senget, suami kena sama – sama berdiri betulkan diri sendiri dulu baru betulkan isteri.

Isteri Iompang biar sama – sama betulkan bukan cari lubang baru. Ok la. Kau pun tak sedar sekarang ni orang lelaki kalau dia sendiri macam hawau tapi nak tutup salah sendiri, mulalah kata isteri kurang serba serbi. Hello, kalau tak suka bini dia takkan sampai beranak pinak.

Marina Razif Marina Razif – Terasa nk Komen jugakk..sebb pompuan mcm kau ni x sdr diri,sendiri x btul nk ckp org,skrg ko tgh Manis tggu ko kwin ngan boyprend yg diagungkn tu..Aku rase kau akn rase mcm mne bks isteri dia rase..bsr tggungjwb utk seorg istri n ibu utk menguruskn rmh tgga.. jgn npk sng ye… so Aku hrp kau akn sdr 1ari nti..ingt setiap perbuatn Allah byr cash.. nauzubillah.

Sumber citeheboh