Kami gaduh smpai sy lepaskn dia dan masa tu dia ada chat dgn seorg lelaki dan lelaki tu prnah suka dia

Gambar sekadar hiasan. Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap bagi artikel ini. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. assalamualaikum. hi tq min siarkan cerita saya. saya nak tanya pendapat pakcik makcik semua, saya dah berkahwin 9 tahun dan ada 5 orang anak.

tak dinafikan dari awal perkahwinan sampai sekarang saya selalu cari perempuan lain, saya pun tak tahu apa yang saya nak sebenarnya. isteri saya seorang yang cantik, baik tak tinggal solat 5 waktu cuma saya selalu rasa yang isteri saya ni tak ckup pandai layan saya, ambik hati saya. Saya balik kerja penat kadang2 dia sambut saya dengan nak taknak je.

sekurang-kurangnya nak urut ke. selalu kami gaduh pasal duit. dia selalu bertanyakan kemana pergi duit saya seharian kenapa cepat habis. saya cuma berbelanja harian saya je tak ade berfoya dengan benda lain pun. tapi dia pelik pastu saya mula la list kan setiap yang saya belanja tapi benda tu buat saya str3ss.

Memang bukan selalu dia macam tu . tapi saya str3ss nak jugak happy2 ambik hati saya. bagi saya isteri saya ni tak pandai nak ambik hati saya. dari awal kahwin saya selalu kantoi dengan dia chat perempuan lain. banyak kali dia bagi peluang, pernah sampai saya terlanjur dengan perempuan lain tapi isteri masih beri saye peluang tapi saya tak tahu la ap yang saya nak sebenarnya.

saya sayang isteri saya tapi saya tak dapat kawal perangai saya ni dari dulu. Isteri saya terluka berkali kali dengan apa yang saya buat. Baru2 ni kami bergaduh sampai saya lepaskan dia dan masa tu dia ada chat dengan seorang lelaki dan katanya lelaki tu pernah suka dia dulu , dan dia pun suka lelaki tu.

mereka dah mula sayang satu sama lain. saya tak boleh rileks saya pukul isteri saya sebab dia dah buat salah besar. isteri saya kembali pada saya dan berbaik semula tapi dia masih tak mampu lupakan lelaki tu. Saya bagi tahu dia jangan berhubung dengan lelaki tu lagi kalau dia langgar perintah saya dia dikira tak taat dengan perintah suami dan berdosa besar tapi dia kantoi dengan saya dia masih chat dengan lelaki tu diam2.

dia solat kot takkan tak tahu hukum. bila saya tanya dia, dia kata dia tahu salah, tapi dia tak mampu berlawan dengan hati sendiri katenye tapi dia mintak maaf dengan saya dah janji taknak buat lagi. Tapi semalam dia baru tahu yang saya ada chat dengan perempuan lain lagi . benda tu dah lepas tapi dia baru tahu semalam.

Lepastu dia angin satu badan, dia kata dia dah penat nak bagi peluang. dia tak yakin yang saya akan berubah. tapi saya rasa dia macam tu sebab lelaki yang dia sayang tu sebab tu dia jadi macam tu. korang rasa apa patut saya buat? berdosa kan seorang isteri mintak cerai pada suaminya .

reaksi warganet

Hawa husain – Dia kurang layan tuan sbb dia dh tawar hati mengadap perangai tuan yg x sudah2 g1la kan perempuan tu. dlm kepala dia penuh dgn syak wasangka dsebabkan perangai tuan tu. kalu betul tuan syg dia berubah betul2. Mende ni amik masa dn tuan kena byk2 bersabar melayan kerenah dia sbb tuan yg bersalah dulu kan.

Kepercayaan dh bina bertahun2 tuan. Nk bina balik bukan dlm masa sebulan dua tuan. Layan dia spt tuan pikat dia masa bercinta dulu. Solat supaya Allah tlg tuan dpt kan dia balik dn buang perangai lama tuan tu jauh. Semoga berjaya tuan.

Jihan ali – Padan dengan muka. Perempuan ni, bila dh banyak kali dilukakan, dia masih maafkan, itu dh kira untung la tu. Tapi sampai satu tahap, hati dia dah berlubang habis sbb luka2 lama tu tk sembuh, dan kau buat lagi??!! Kau rasa??

So, hati dah tak ada utk dia bagi lagi utk maafkan kau. Bila perempuan dah takde hati, kau bagi la apa pun, dia susah nak pulih. So, terima la akibat dari kegagalan kau jaga hati isteri kau tu…..

Sila menyesal. Kifarah atas apa yg kau sendiri buat. Kawin dah 9 tahun, maaih gatal cari perempuan lain, anak dah berderet, masih nak cerita ttg layanan?? G1la ke apa??

Cikda n cikdin – 9thn kawin 5 org anak hang kata x pandai layan lg??? Mmg nafsu s3tan ka apa nie…sampai masa Allah nak hang rasa apa yg bini hang rasa selama ni….bkn aku sokong kata apa dia buat tu betul tapi rasanya tu lah balasan kifarah Allah nak bg kt hang…aku doakan kebahagiaan utk bini hang di dunia n akhirat.

mungkin ni jalan Allah nak bg dia bahagia…Insyaallah semoga Allah permudahkan urusan dia…hang p mampoih lah dgn scandal2 hang tu…jibake toi hang buat blh bini hang buat x blh plak…jantan dayus.

Azizah samad – Awak pun asyik melayan sgla Jenis pompuan spi terlanjur.bl isteri chat dgn lelaki lain awak skt ht?apa barang otak sengal awak.suami adalah pendamping,pembimbing,cth tauladan,tulg belakang seorg isteri.tp apa yg awak bimbing?bimbing isteri kejln yg salah?awak beri cth melayani org lainkan,itulah yg isteri awak ikut.

lps tu Tau Pula skt ht.klu suka sgt pempuan yg awak Lyn htr je isteri awak tunpd klga nya.solat ke tdk awak ni.ke isteri je yg solat?ajar jln lurus Dr sdri jln bengkok.ank berderet tp msh ckp isteri Tak lyn.mn nak layan klu hr2menyakit kan ht…awak Ni memg kelaut.klu dpt Kat Sy cpk Kat kolam buaya lg send.

Cahaya hidupku – Blajaq lg noh…..sape ckp istri haram mintak cerai dr suami? Ada je sbb yg dibolehkn seorang istri tu mntk cerai k.slh 1 sbb yg sng ko nk phm klu suami dia kaki z1na.blh sgt2 dia mntk cerai.nth penyakit apa yg ko surprise kan kt dia lps ko z1na tu..ingt sng ke seorang istri tu nk trima suami dia semula.nth H1V ke peny4kit klamin ke ngeri weh!! Jijik.

Drpd bjangkit kt bini ko baik dia angkat kaki cpt.bini ko pon solat 5waktu x tggl kn.klu ko jnis kaki pompuan dh blh agakla ko ni solat x cukup.utk pengetahuan ko jgk klu suami tu mls solat pon istri tu ade hak mntk cerai tau.x bdosa pon.

sumber sostomato via KRT