‘Aku u-turn sebb nak tengok Myvi tu aduhai. Hahaha – Warganet terkejt tengok Myvi panjat divider

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Aku U-Turn semata-mata nak tengok Myvi tu aduhai. Haha!” demikian kata individu yang merakam video sebuah kereta Myvi yang terbabit dalam kemlangan.

Kejadian itu dilaporkan berlaku berdekatan Danga City Mall menghala ke Woodland di mana kereta Myvi itu dilihat tersangkut di atas tembok penghadang jalan.

Menurut netizn, kemlangan itu berlaku mungkin disebabkan pemandunya cuba menukar lorong di saat-saat akhir lalu terpanjat ‘divider’.

Berdasarkan video yang dikongsikan, pemandunya selamat. Beberapa pengguna jalan raya lain turut memperlahankan kenderaan untuk melihat kejadian pelik itu.

Para pengguna jalan raya dinasihatkan sentiasa peka dan berhati-hati semasa memandu terutamanya ketika memandu di waktu malam. Elakkan dari menukar lorong di saat-saat akhir atau anda mungkin kecundang di tengah jalan.

komen warganet rata2 terhibur dengan video yang dikongsi…

Hati kau mmg keras myvi…Aku rasa kena tukar nm jugak la.. dlm islam klu nm x elok,anak buat prngai.. myvi pun mcm tu jgk rsnya.. sbb adk aku pun dh mcm kerasukan bila bawa myvi nie..

2020, kereta terbang kan? Tapi myvi ni overweight. Tu lah sempat terbang kejap je.

Aku rasa die drive ikut waze. Jalan paling kiri tu terus exit. hampir2 nak terexit, pastu die cuba nk masuk balik last minit, tp ternaik atas divider
Moralnya klau dh exit tu.. Exit jelah.. Re route balik waze *sekadarteori

Ya Allah kesiannya. Yg rakam tu pon hati2 jugak sbb pegang fone sambil drive. Kang tak memasal lagi hebat drpd myvi tu

Ni biasanya trjd bila org pmpuan tlg tgkkn maps @ waze.. suh msuk simpang @ tukar lorong last2 minit

sumber thereporter